Главная » Статьи » Прибуток в інтернеті » Контекстна реклама [ Добавить статью ]

Контекстна реклама. що треба знати для початку
В інтернеті є багато сервісів пропонують розмістити рекламу на сайт за смішні гроші.

Насправді на всіх таких подібних сервісах прийнято не платити гроші, а намахувати довірливих веб майстрів.

Новачок зайшовши на ці сайти осмислить і зрозуміє приблизно наступне - тут дають 14 руб за реєстрацію та 5 руб за клік по рекламного блоку.
Осмисливши вишепреведенние думки новачок підрахує - допустимо на моєму сайті 500 чол в добу, 10 з них зарегаются і я зароблю 140 руб, та ще 20 кликнуть по рекламі, що дасть мені ще 100 руб і того я зароблю 240 руб ...
Як би не так ...
Потрібно було вчити математику в школі краще, максимум що запрацює новачок - це 10 руб в добу.

Насправді реальна вартість за клік обчислюється дуже мерзенним способом.
Припустимо на твоєму сайті 100 чоловік побачить банер і тільки 3 людини кликнули по ньому.
Поулчается що CTR твого сайту дорівнює 3%.
І це значить якщо ціна за клік була 5 рублів, то ти заробиш тільки 3% від 5 рублів.

Ось визначення хитромудрих термінів, часто заважають зрозуміти справжню суму заробітку:

Що таке CTR?
CTR - це (скорочено з англ. Click-through rate) показник клікабельності, означає рейтинг кліків або, як прийнято говорити, характеризує клікабельність по банерах, посиланням, рекламним блокам і т.д. Одиницею виміру є відсотки. Приміром, CTR небудь посилання дорівнює 3%. Це означає, що з 100 переглядів по посиланню перейшли 3 відвідувача.

Що таке eCPM?
eCPM - це (скорочено з англ. effective cost per mille) означає найбільш оптимальну вартість за 1000 показів банерів, посилань, рекламних блоків і т.д. Найчастіше даний показник можна зустріти в контекстній рекламі, так як саме тут вартість кліка максимально залежить від тематики такого оголошення, а також його позиції. eCPM - абсолютна величина, що виражається в грошовому еквіваленті за 1000 показавши конкретної реклами.
Наприклад, якщо ти заробив 5 руб за 100 кліків, eCPM за тисячу кліків складе (5/100) * 1000, тобто 50 руб за 1000 показів.

Що таке CPV?
CPV - це (від англ. Cost per visitor) - середня Вартість одна кліка. Не плутати з eCPC.

Що таке eCPC?
eCPC - це (від англ. estimated cost per click) розраховується вартість за клік або максимальна ціна яку рекламодавець платить за клік по оголошенню. Ціна за клік залежить від багатьох факторів, таких як пошукове слово-фраза, географічне місцезнаходження людини, що виконує пошук, час доби, в який проводиться пошук і т.д.
Наприклад якщо вартість одного кліка (CPV) становить 2 руб, а показник клікабельності (CTR) дорівнює 50%, расчитать eCPC можна за формулою 2/100 * 50, тобто 1 руб за клік.

Щоб не бути новачком у цій справі, потрібно знати javascript і якиу небудь серверну мову (наприклад PHP) на відмінно.
Адже якщо тебе намахують значить і ти повинен намахувати у відповідь.

Як накрутити контекстну рекламу

Тепер дізнаємося як накрутити рекламу. Для накрутки вам знадобитися аккаунт на поштовику WMmail, і зрозуміло свій сайт. Бажано створити сайт на домені другого рівня, тоді ціна кліка буде більше.

Отже почнемо, для початку реєструємося в WMlink.ru або Tak.ru додаєте свій сайт і сервіс дає вам спеціальний код який буде потрібно розмістити на вашому сайті, розміщуйте там де ви хочете бачити рекламні оголошення. Тепер створюємо завдання на WMmail, в завданні даємо посилання на свій сайт і напишіть щоб обов'язково заходили через пошуковики. Далі робимо опису завдання то що буде повинен зробити виконавець.

Наприклад так;
   Почистити куки
1.Переходим на сайт через пошуковик
2.На сайті робимо три переходи
3.Клікаем по рекламі (Пишіть ту що ви будите накручувати)
4.И робимо 1-3 перехода
5.На перевірку всі посилання (За посиланнями ви будете перевіряти на вашому сайті знаходився виконавець чи ні)

Дохід при накрутці Tak або WMlink буде близько 1 рубля. Якщо накрутити Google adsense то тут за клік у вас буде десь 20-30 центів буває і більше все залежить від тематики сайту. Отже при накрутці малооплачуваною реклами ви будете заробляти всього нічого, а от з гугла дохід буде не поганий. Якщо ви за завдання будите платити 3 центи, а гугл вам буде платити 30 от і підрахуйте 27 центів тільки з одного виконання, а їх може бути 100 або 1000 все залежить від вас.

                 Поради по накрутці контекстної реклами

Для того щоб було більше виконань піднімайте своє завдання в списку. Вартість підняття всього 1 цент.
У налаштуваннях поставте інтервал між виконаннями 10 або 20 хвилин, також поставте дозволити виконання раз в 72 години.
Не пишіть в завданні багато тексту, тому що багатьом користувачам лінь читати багато зайвих букв.
Поставте свій сайт в автосерфінг такий як Websurf.ru або jetswap.com. Щоб зменшити число кліків з числом відвідувачів.
Перевіряйте завдання часто багато хто любить таких рекламодавців що швидко підтверджують завдання.
Не будьте занадто жорстокі до виполнітелям, якщо хто то зробив щось не так напишіть йому листа і поясніть що не так. А якщо почнете робити відмови може попастися такий користувач що скликає вас всю рекламу.
Ще багато різних правил і порад, але вони унікальні для кожного сайту і людини. Багато користувачів таким способом накручують Google adsense і навіть дуже успішно.
Ось ми і підійшли до питання, власне із за якого і створена ця стаття.
Як зробити так щоб ціна за перехід не зменшувалася?
Категория: Контекстна реклама | Добавил: DEN-SHP (13.02.2013) W
Просмотров: 1439 | Теги: Заробіток в інтернеті | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]